top of page

Heim      Kontakt      Program      Sponsorar

Sponsing av

Øyafest

20240803_213943510_iOS.jpg

Informasjon til deg som

potenisell sponsor av

Øyafest 2025.

Samhald, gjevarglede

& dugnad

20240803_191729730_iOS.jpg

Øyafest - ein festival som skal vera for og med eit heilt lokalsamfunn. Med dugnad og gjevarglede som viktigaste verktøy, skal me saman skapa ein arena som har som føremål om å skapa lokalt samhald.

Føremålet er som nemd å skapa ein arena, ein arena som skal nå ut til dei aller fleste.Derfor er det viktig for oss å få satt saman eit godt og variert program. Så vel som eit effektivt og sosialt miljø for alle dei som deltek på tusenvis av dugnadstimar.

333.jpeg
4b96a887e18ed346872e9eec25530af955669b86-1800x1200.jpeg
IMG-2572.jpg

Styret, komité

& bemanning

Styret i Øyafest har ansvar for den daglege festivalleiinga og jobbar gjennom heile året med diverse administrative oppgåver. Saman med festivalkomité sett styret mål og omfang for kvar festival.

 

Alt frå idemyldring og administrasjon til rigging og bemanning skjer på rein dugnad. Gjennom året tel me tusenvis av dugnadstimar fordelt på 13 personar i styre og komité og rundt 120 frivillige før, under og etter festivalen.

 

Øyafest er registrert og organisert som frivillig forening for å synleggjera at det ikkje er noko som helst kommersielle tankar bak festivalen.

2J5A5740.jpg
Økonomi

Det er inntekt frå billettsal og sponsormidlar som utgjer

hovudfinansieringa av kvar festival. I tillegg kjem eksempelvis

omsetnad frå diverse som bar og merkevarebygging ved sal av

merchandise.

Det er i stor grad resultat av hovudfinansieringa som påverkar kva

for eit omfang festivalen får. Hos oss gjeld prinsippet om at alle

munnar dreg og kvar fot tel.

Økonomiansvarleg saman med resten av styret har ansvar for

utarbeidelse og fortløpande oppdatering av budsjett, prognose

og rekneskap.

Øyafest har frå tidlegare år ein god og sunn økonomi. Overskot

frå dei tidlegare festivalane gjer oss ein god sikkerheitsbuffer.

2J5A4139.jpg

Sundøy Arena

Det er viktig for oss å ha eit område som gjer det mogleg å satsa, men som samstundes er egna til å justera storleik på etter behov. Me er heldige som har vestlandets finaste arena, idrettsplassen i Søre Øyane er heilt ideell for å arrangera tidenes fest i Søre Øyane.

Fotballbanen, uteområdet rundt og skulens lokaler gjer at me har god kontroll på publikum, sikkerheit, sanitærforhold, backstage og tekniske rom.

 

Bruk av området er i tett samarbeid med eigar og brukar. Løyve er gjeven av rektor ved Søre Øyane barneskule, leiar for kommunal eigedom og IL. Øyglimt.

33.jpeg
5.jpeg
Programmet

Over tre dagar byr me på eit svært variert program. Gratis kickoff konsert heilt i fjøresteinane, showkonsert i storteltet og festivalkveld. Samt vert det stort fokus på eit fullspekka familiearrangement dagtid, med målgruppe born og unge i dei fleste aldrar.

I to år har “Øyane Rebus Run” også  vore ein del av programmet på Øyafest. 

2J5A3427.jpg
20240803_222125412_iOS.jpg
2J5A4095.jpg
IMG-2574.jpg
20240803_233408790_iOS.jpg
original-79FBEE8A-A978-4025-A69E-001836DCB700.jpeg
Vakthald & beredskap

Øyafestarane skal ha ei trygg og god oppleving når dei er hos oss. Festivalen skal på førehand kvalitetssikrast med eigen sikkerheitsplan og risikovurdering – nøye utarbeida av ekstern profesjonell aktør, saman med festivalleiinga.

Eksternt selskap skal, saman med våre eigne frivillige vaktar,stå for det profesjonelle vakthaldet på området. Festivalområdet skal vera forsvarleg sikra med gjerde og barrikadar, innsyn skjerma og strategisk vakthald.

Røde Kors Hjelpekorps skal ivareta primær førstehjelp. Her vert behovet for beredskapspersonell vurdert ut i frå antall publikummarar. Røde Kors stiller med basalt førstehjelpsutstyr og båre. Samt utstyr for redningsinnsats til sjøs.

 

Grunna nærleik til sjø og begrensa lokale helseressursar i Bjørnafjorden Kommune sett Øyafest saman eit eige beredskapsteam. Teamet vil bestå av beredskaps leiar, medisinsk leiar, sjukepleiar og brannmann/redn.dykker. Beredskapsteamet har omfattande og samansatt prehospital kompetanse. I tillegg til handtering av enkelthendingar, er katastrofehandtering, PLIVO, redning og skadestedsleiing noko teamet er trent i å handtera.

perioden 1/11-2022 til 1/8-2023
Skjermbilde 2023-09-16 kl. 13.09.53.png
Den lokale forankringen

Øyafest skal, så langt det let seg gjera og innafor rimelegheitas grenser, gje tilbake til lokalsamfunnet ved å nytta oss av lokale tilbod og alternativ. Både når det kjem til innkjøp, samarbeid og leige av ressursar og utstyr.

 

Me vil også invitera andre lag og organisasjonar til å ta del i festivalen vår i form av samarbeid og- eller bemanning. Og på denne måten legga opp til at også andre kan dra nytte av festivalen.

2J5A3380.jpg
8.jpeg
297261755_167837182433025_5439671793922522472_n.jpg

Nokre av eksempela her er;

Lyd, lys og teknikk frå Fusa Lyd & Lys

Sal av pizza, burger og salat av Bunnpris Vedholmen

Matsalg av Gatefat

Merch trykka av TeamBaggen

Pynting på arena av Lilleballong

Kreative løysinger frå Skaparstovo

Bannera og beachflag produsert hos Maxprint

Kiosk dagtid bemanna av damene i Søre Øyane Sanitetsforening

Hjelp med bemanning kveldstid av Nore Neset IL

Print hos Bildeprint

Mat til frivillige levert av Lunsjekspressen

Produksjon av plakater hos Loops

Popcorn, chips og sukkerspinn salg av Lilleballong

Knirkefri artisttransport levert av Os Taxi

Hotellovernatting på Bjørnafjorden Hotell

Middag for artistar på Havnechefen

Catering levert frå Fusa Catering

Ittepå-fest hos Catten Nightclub

Svoltne frivillige er mata med baguetter frå Bjørnafjorden Asvo (Kuli)

Vinnara i Rebus Run har fått pokal levert av Premiebua

Fyrverkei avslutning skoten opp av ProPyro

Os Røde Kors Hjelpekorps har hatt oppdraget med beredskap og utstyr

Sponsorprogram

Me har utarbeida nokre ferdig spikra sponsorpakka som kan gjera det enklare for sponsor å finna sitt ønska nivå som støttespelar. Det er viktig for oss at våre sponsora får sin velfotente oppmerksamhet, kvar pakke er derfor utarbeida med ulikt nivå for reklamering og promotering av sponsors logo.

 

Me tek i mot alle som ynskjer å støtta med opne armar, og me kan sjølvsagt saman finna eit nivå som kan passa betre enn dei ferdig spikra pakkane om det skulle vera av interesse.

 

Me vil meir enn gjerna høyra frå deg om de finn det som interessant i å vera sponsor av Øyafest 2025. Ta kontakt med ein av våre undertegnede.

 

Merk at sponsorbidrag vert sett på som marknadsføring og vil av den grunn derfor vera MVA pliktig. Kostnaden skal vera fradragsberettiga for ditt selskap.

Sjekk ut dei ulike pakkene våre;

Generalsponsor

• Presenterast som generalsponsor i all marknadsføring av Øyafest

• Logo på Øyafest si Ticketco-side

• Muligheit for egne skilt / reklameseil / produkt på festivalområdet

• Logo på framsida av nettstad

• Logo på framsida av brosjyre/flyer

• Logo på plakat

• Logo øvst på scenebanner

• Logo øvst på Stor-banner

• 15 billettar til Øyafest 2025, lørdagskvelden

Bruk av sponsors logo

For at me skal kunna bruka logo må den sendast til oss i vektorisert fil-format, hhv PDF, SVG, EPS eller AI. (JPG eller PNG vert ikkje brukande i storformat på bannera.)

Øyafest brukar sponsors logo ut i frå beskreven bruk i sponsorpakken, all anna bruk vert avklart på førehand.

Stor-banner 2023  5x3 meter

Scenebanner 2023 1,9x6,9 meter

Skjermbilde 2023-10-23 kl. 13.36.53.png

Plakat 2023  50x70 centimeter

Skjermbilde 2023-10-23 kl. 13.45.01.png
Kontaktinformasjon

Festivalleiing                  

Epost hei@oyafest.no 

Tommy Aasen            

Festivalleiing                  

Tlf: 45 48 48 11 

Ivar Bøthun            

Festivalleiing                  

Tlf: 932 22 078 

Torbjørn Hjelle            

Festivalleiing / økonomi  

Tlf: 920 46 935

www.facebook.com/oyafest

www.instagram.com/oyafest_

www.oyafest.no

Vippsnummer #728240

Kontonummer 3626.31.59831

Org.nr 928 302 423

bottom of page