Sponsing av
Øyafest
Informasjon til deg som
potenisell sponsor av
Øyafest 2025.
Samhald, gjevarglede
& dugnad
Øyafest - ein festival som skal vera for og med eit heilt lokalsamfunn. Med dugnad og gjevarglede som viktigaste verktøy, skal me saman skapa ein arena som har som føremål om å skapa lokalt samhald.
Føremålet er som nemd å skapa ein arena, ein arena som skal nå ut til dei aller fleste.Derfor er det viktig for oss å få satt saman eit godt og variert program. Så vel som eit effektivt og sosialt miljø for alle dei som deltek på tusenvis av dugnadstimar.
Styret, komité
& bemanning
Styret i Øyafest har ansvar for den daglege festivalleiinga og jobbar gjennom heile året med diverse administrative oppgåver. Saman med festivalkomité sett styret mål og omfang for kvar festival.
Alt frå idemyldring og administrasjon til rigging og bemanning skjer på rein dugnad. Gjennom året tel me tusenvis av dugnadstimar fordelt på 13 personar i styre og komité og rundt 120 frivillige før, under og etter festivalen.
Øyafest er registrert og organisert som frivillig forening for å synleggjera at det ikkje er noko som helst kommersielle tankar bak festivalen.
Økonomi
Det er inntekt frå billettsal og sponsormidlar som utgjer
hovudfinansieringa av kvar festival. I tillegg kjem eksempelvis
omsetnad frå diverse som bar og merkevarebygging ved sal av
merchandise.
Det er i stor grad resultat av hovudfinansieringa som påverkar kva
for eit omfang festivalen får. Hos oss gjeld prinsippet om at alle
munnar dreg og kvar fot tel.
Økonomiansvarleg saman med resten av styret har ansvar for
utarbeidelse og fortløpande oppdatering av budsjett, prognose
og rekneskap.
Øyafest har frå tidlegare år ein god og sunn økonomi. Overskot
frå dei tidlegare festivalane gjer oss ein god sikkerheitsbuffer.
Sundøy Arena
Det er viktig for oss å ha eit område som gjer det mogleg å satsa, men som samstundes er egna til å justera storleik på etter behov. Me er heldige som har vestlandets finaste arena, idrettsplassen i Søre Øyane er heilt ideell for å arrangera tidenes fest i Søre Øyane.
Fotballbanen, uteområdet rundt og skulens lokaler gjer at me har god kontroll på publikum, sikkerheit, sanitærforhold, backstage og tekniske rom.
Bruk av området er i tett samarbeid med eigar og brukar. Løyve er gjeven av rektor ved Søre Øyane barneskule, leiar for kommunal eigedom og IL. Øyglimt.
Programmet
Over tre dagar byr me på eit svært variert program. Gratis kickoff konsert heilt i fjøresteinane, showkonsert i storteltet og festivalkveld. Samt vert det stort fokus på eit fullspekka familiearrangement dagtid, med målgruppe born og unge i dei fleste aldrar.
I to år har “Øyane Rebus Run” også vore ein del av programmet på Øyafest.
Vakthald & beredskap
Øyafestarane skal ha ei trygg og god oppleving når dei er hos oss. Festivalen skal på førehand kvalitetssikrast med eigen sikkerheitsplan og risikovurdering – nøye utarbeida av ekstern profesjonell aktør, saman med festivalleiinga.
Eksternt selskap skal, saman med våre eigne frivillige vaktar,stå for det profesjonelle vakthaldet på området. Festivalområdet skal vera forsvarleg sikra med gjerde og barrikadar, innsyn skjerma og strategisk vakthald.
Røde Kors Hjelpekorps skal ivareta primær førstehjelp. Her vert behovet for beredskapspersonell vurdert ut i frå antall publikummarar. Røde Kors stiller med basalt førstehjelpsutstyr og båre. Samt utstyr for redningsinnsats til sjøs.
Grunna nærleik til sjø og begrensa lokale helseressursar i Bjørnafjorden Kommune sett Øyafest saman eit eige beredskapsteam. Teamet vil bestå av beredskaps leiar, medisinsk leiar, sjukepleiar og brannmann/redn.dykker. Beredskapsteamet har omfattande og samansatt prehospital kompetanse. I tillegg til handtering av enkelthendingar, er katastrofehandtering, PLIVO, redning og skadestedsleiing noko teamet er trent i å handtera.
Den lokale forankringen
Øyafest skal, så langt det let seg gjera og innafor rimelegheitas grenser, gje tilbake til lokalsamfunnet ved å nytta oss av lokale tilbod og alternativ. Både når det kjem til innkjøp, samarbeid og leige av ressursar og utstyr.
Me vil også invitera andre lag og organisasjonar til å ta del i festivalen vår i form av samarbeid og- eller bemanning. Og på denne måten legga opp til at også andre kan dra nytte av festivalen.
Nokre av eksempela her er;
Lyd, lys og teknikk frå Fusa Lyd & Lys
Sal av pizza, burger og salat av Bunnpris Vedholmen
Matsalg av Gatefat
Merch trykka av TeamBaggen
Pynting på arena av Lilleballong
Kreative løysinger frå Skaparstovo
Bannera og beachflag produsert hos Maxprint
Kiosk dagtid bemanna av damene i Søre Øyane Sanitetsforening
Hjelp med bemanning kveldstid av Nore Neset IL
Print hos Bildeprint
Mat til frivillige levert av Lunsjekspressen
Produksjon av plakater hos Loops
Popcorn, chips og sukkerspinn salg av Lilleballong
Knirkefri artisttransport levert av Os Taxi
Hotellovernatting på Bjørnafjorden Hotell
Middag for artistar på Havnechefen
Catering levert frå Fusa Catering
Ittepå-fest hos Catten Nightclub
Svoltne frivillige er mata med baguetter frå Bjørnafjorden Asvo (Kuli)
Vinnara i Rebus Run har fått pokal levert av Premiebua
Fyrverkei avslutning skoten opp av ProPyro
Os Røde Kors Hjelpekorps har hatt oppdraget med beredskap og utstyr
Sponsorprogram
Me har utarbeida nokre ferdig spikra sponsorpakka som kan gjera det enklare for sponsor å finna sitt ønska nivå som støttespelar. Det er viktig for oss at våre sponsora får sin velfotente oppmerksamhet, kvar pakke er derfor utarbeida med ulikt nivå for reklamering og promotering av sponsors logo.
Me tek i mot alle som ynskjer å støtta med opne armar, og me kan sjølvsagt saman finna eit nivå som kan passa betre enn dei ferdig spikra pakkane om det skulle vera av interesse.
Me vil meir enn gjerna høyra frå deg om de finn det som interessant i å vera sponsor av Øyafest 2025. Ta kontakt med ein av våre undertegnede.
Merk at sponsorbidrag vert sett på som marknadsføring og vil av den grunn derfor vera MVA pliktig. Kostnaden skal vera fradragsberettiga for ditt selskap.
Sjekk ut dei ulike pakkene våre;
Bruk av sponsors logo
For at me skal kunna bruka logo må den sendast til oss i vektorisert fil-format, hhv PDF, SVG, EPS eller AI. (JPG eller PNG vert ikkje brukande i storformat på bannera.)
Øyafest brukar sponsors logo ut i frå beskreven bruk i sponsorpakken, all anna bruk vert avklart på førehand.
Stor-banner 2023 5x3 meter
Scenebanner 2023 1,9x6,9 meter
Plakat 2023 50x70 centimeter
Kontaktinformasjon
Festivalleiing
Epost hei@oyafest.no
Tommy Aasen
Festivalleiing
Tlf: 45 48 48 11
Ivar Bøthun
Festivalleiing
Tlf: 932 22 078
Torbjørn Hjelle
Festivalleiing / økonomi
Tlf: 920 46 935
Vippsnummer #728240
Kontonummer 3626.31.59831
Org.nr 928 302 423